დანართი N1
დამტკიცებულია
შპს „მეექვსე საავტორო სკოლის“ დირექტორის
2023 წლის 7 სექტემბრის 7/58 ბრძანებით
შპს მეექვსე საავტორო სკოლის
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა
2023-2024 წლები
ერთწლიანი სამოქმედო გეგმა გამომდინარეობს 2023 – 2030 წლების სტრატეგიული განვითარების შვიდწლიან გეგმიდან, სკოლის მისიიდან და სკოლის სტრატეგიული მიზნებიდან.
მასში ასახულია სტრატეგიული მიზნებისა და ამოცანების შესაბამისი აქტივობები, შესრულების ინდიკატორები, შესრულებაზე პასუხისმგებელი პირები/სტრუქტურული ერთეულები, შესაბამისი რესურსები და დასახული მიზნების რეალიზების ვადები.
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII
|
VIII
|
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
სასწავლო პროცესის ხარისხის ამაღლება |
ახალი პროგრამების შემუშავება/ დანერგვა |
სასწავლო პროგრამების/კურიკულუმების/ შემუშავება |
მასწავლებლები; საგნობრივი კათედრები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კურიკულუმი; საგნობრივი კათედრის ოქმები; პედაგოგიური საბჭოს ოქმი; |
არსებული რესურსი |
|
სასკოლო დოკუმენტაციაში ცვლილებების შეტანა/საჭიროების შემთხვევაში ახლის დამტკიცება |
დირექტორი; სამეურვეო საბჭო; პედაგოგიური საბჭო; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესაბამისი დოკუმენტაციის დამტკიცების მასალები |
არსებული რესურსი |
|||
საჭიროების შემთხვევაში, სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შემუშავება/სწავლება |
დირექტორი; ისგ ჯგუფები; სპეციალური მასწავლებლები; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სხვა სპეციალისტები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პედაგოგიური საბჭოს ოქმი; ისგ ჯგუფის ოქმები; ინდივიდუალური გეგმები |
არსებული რესურსი |
|||
მოსწავლეთათვის მრავალფეროვანი, დამატებითი სასწავლო პროგრამების შეთავაზება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; მასწავლებლები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სასკოლო კურიკულუმი; დამატებითი სასწავლო პროგრამების აღწერილობა |
არსებული რესურსი |
|||
სადამრიგებლო პროგრამების შემუშავება/დანერგვა |
დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სადამრიგებლო პროგრამები; დამრიგებლის პორტფოლიო |
არსებული რესურსი |
|||
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაზრდა |
შიდა სასკოლო პროექტების დანერგვა და მართვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პროექტის პროგრამა; ფოტო-ვიდეო მასალა |
არსებული რესურსი |
|
დიფერენცირებული სწავლება |
დირექტორის მოადგილე; მასწავლებლები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგნობრივი კურიკულუმები; ინდივიდუალური გეგმები |
არსებული რესურსი |
||
სწავლა სწავლების კონსტრუქტივისტული პრინციპების დამკვიდრება |
მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კურიკულუმი; სასწავლო პროექტები; მოსწავლეთა მიერ შესრულებული დავალებები; სასწავლო პროცესში გამოყენებული მასალები/აქტივობები; მასწავლებლის პორტფოლიო |
არსებული რესურსი |
||
გამჭვირვალე, სანდო, ობიექტური და სამართლიანი შეფასების სისტემის დანერგვა |
დირექტორი; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კურიკულუმი; მოსწავლეთა მიერ შესრულებული დავალებები; შეფასებები
|
არსებული რესურსი |
||
დაბალი აკადემიური მოსწრების მოსწავლეებთან დამატებითი მუშაობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლის აკადემიური მხარდაჭერის საკონსულტაციო გრაფიკი; მოსწავლეთა აკადემიური მიღწევების შედეგების ანალიზი და ანგარიში; |
არსებული რესურსი |
||
სასწავლო პროცესის მონიტორინგი და შედეგების გათვალისწინებით შესაბამისი აქტივობების დაგეგმვა/ განხორციელება |
სხვადასხვა ტიპის კითხვარების შემუშავება. მოსწავლეთა, მასწავლებელთა და მშობელთა პერიოდული გამოკითხვა სასწავლო პროცესთან დაკავშირებული საჭიროებების კვლევის მიზნით |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კითხვარების ანალიზი |
არსებული რესურსი |
||
სასწავლო პროცესის დიაგნოსტიკური წერების ჩატარება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული დიაგნოსტიკური წერის ანალიზი |
არსებული რესურსი |
||
სასწავლო პროცესის ხარისხის გაუმჯობესების მიზნით, მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლა და პერიოდულად მონიტორინგის ჩატარება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
|||
სასკოლო სასწავლო გეგმის შესრულების მონიტორინგი |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
განხორციელებული მონიტორინგის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
||
სსსმ მოსწავლეთათვის ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შესრულების მონიტორინგი |
ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ოქმი; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის დასკვნა |
არსებული რესურსი |
||
საგაკვეთილო პროცესზე დასწრება, შედეგების ანალიზი და შესაბამისი ღონისძიებების დაგეგმვა/განხორციელება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი; საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გაკვეთილზე დასწრების შედეგები და მისი ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები; ურთიერთდასწრების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|||
აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესებისთვის მოსწავლეებში მოტივაციის გაზრდა |
მოსწავლეთა მოტივაციის გაზრდა, მოიპოვონ დაფინანსება და პროფესიას დაეუფლონ პრესტიჟულ უმაღლეს სასწავლებლებში |
დირექტორი; დამრიგებლები მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეთა უმაღლეს სასწავლებლებში ჩარიცხვის დინამიკა; დამრიგებლის საათი. |
არსებული რესურსი |
|
მოსწავლეთა მიღწევების დინამიკის შესწავლის შედეგად საუკეთესო მოსწავლეთა წახალისების პრაქტიკის დამკვიდრება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საგნობრივი კათედრები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებები |
არსებული რესურსი |
||
მოსწავლეთათვის მხარდამჭერი და მიმღებლობითი გარემოს შექმნა |
დირექტორი; მასწავლებლები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კურიკულუმი; მოსწავლეთა ინტერვიუები |
არსებული რესურსი |
||
ოლიმპიადებში, კონფერენციებსა და პროექტებში მოსწავლეთა ჩართვა და წარმატებული მოსწავლეების წახალისება |
დირექტორი; მასწავლებლები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კონფერენციებში, პროექტებში და ოლიმპიადებში მონაწილეობის შედეგები |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
პროფესიული განვითარების ხელშეწყობა |
პერსონალის მართვის პოლიტიკის და პრაქტიკის გაუმჯობესება |
პრევენციული და ინტერვენციული პერსონალის მართვის პოლიტიკის დანერგვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; საკონკურსო კომისია |
|
|
|
|
|
სკოლის პერსონალის მართვის პოლიტიკის განმსაზღვრელი დოკუმენტი; შინაგანაწესი; პერსონალთან გასაუბრების შედეგები |
არსებული რესურსი |
|||||||
პერსონალის მართვისას მონაწილეობითი და გუნდური მუშაობის პრინციპების დანერგვა |
დირექტორი; საგნობრივი კათედრები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კათედრების, პედაგოგიური საბჭოს მუშაობის ამსახველი დოკუმენტაცია; |
არსებული რესურსი |
||
თანამშრომელთა სამუშაო გარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობი მექანიზმის დანერგვა |
დირექტორის მოადგილე; კათედრის ხელმძღვანელები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
აქტივობები; |
არსებული რესურსი |
||
ადამიანური რესურსის მუდმივი განვითარება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები; დასაქმებულთა პირადი საქმეები |
არსებული რესურსი |
|||
აკადემიური კორპუსის გაძლიერების მიზნით საუკეთესო კადრების მოზიდვა |
ობიექტურობისა და გამჭვირვალობის პრინციპების დაცვით პოზიციის შესაბამისი კადრების მოზიდვა და დასაქმება |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, საკონკურსო კომისია |
|
|
|
|
|
პერსონალის შერჩევის/დანიშვნის პროცესის ამსახველი დოკუმენტაცია; |
არსებული რესურსი |
||||||||
ადმინისტრაციული/აკადემიური პერსონალის კვალიფიკაციის ამაღლების ხელშემწყობი ღონისძიებების ორგანიზება |
თანამშრომელთა პროფესიული საჭიროებების კვლევა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კითხვარების ანალიზი; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის უკუკავშირი; კათედრების ურთიერთდასწრების შესახებ ოქმები |
არსებული რესურსი |
||
სხვადასხვა აქტივობების განხორციელება და განვითარების მუდმივი კონტროლი |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დირექტორის მოადგილის ანგარიში; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
||
თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგების, სემინარების, სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ტრენინგების ჩატარების დამადასტურებელი დოკუმენტაცია; ტრენინგებზე დასწრების ამსახველი ფოტო-ვიდეო მასალა |
არსებული რესურსი მასწავლებლის სახლი |
|||
ტრენინგებზე მიღებული ცოდნის პრაქტიკაში დანერგვის ხელშეწყობა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული გაკვეთილები და საგნობრივი კურიკულუმები |
არსებული რესურსი |
||
მაძიებლობის სტატუსის მქონე მასწავლებლებთან ტუტორების აქტიური მუშაობა და საჭიროების შემთხვევაში შიდა სასკოლო კონსულტაციების გამართვა
|
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, ტუტორები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ტუტორის განსაზღვრის შესახებ ბრძანება; შეხვედრების გრაფიკი; მაძიებლის პორტფოლიო |
არსებული რესურსი |
||
მასწავლებელთა წახალისების სისტემის დანერგვა |
დირექტორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შინაგანაწესი; წახალისების შესახებ გადაწყვეტილებები |
არსებული რესურსი |
||
გაკვეთილებზე დასწრება და მასწავლებლებისათვის უკუკავშირის გაზიარება |
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხარისხის განვითარებისა და პროფესიული მხარდაჭერის ჯგუფის ოქმები |
არსებული რესურსი |
||
მასწავლებლებს შორის გამოცდილების გაზიარება, რეკომენდაციების შემუშავება სწავლა-სწავლების თანამედროვე მეთოდოლოგიების ა და მიდგომების დანერგვასთან დაკავშირებით, მასწავლებელთა კოორდინირებული მუშაობა |
საგნობრივი კათედრები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საგნობრივი კათედრების ოქმები; ურთიერთდასწრების შედეგები |
არსებული რესურსი |
||
ზოგადი განათლების რეფორმის ფარგლებში საგნობრივ შეხვედრებში მონაწილეობის ხელშეწყობა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დირექტორის მოადგილის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
|||||
მატერიალურ-ტექნიკური ბაზის გაუმჯობესება |
ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება; |
სკოლის კეთილმოწყობა, არსებული მდგომარეობის შენარჩუნება და განვითარება |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორის ანგარიში |
არსებული რესურსი; |
||
ინვენტარის და სხვა მასალების შეძენა (საჭიროებისამებრ) |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, ბუღალტერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის ხელშეკრულებები, მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
||||
საჭიროების შემთხვევაში კოსმეტიკური სარემონტო სამუშაოების ჩატარება |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორის ანგარიში; შესყიდვის ხელშეკრულება |
არსებული რესურსი; |
|||
საგანმანათლებლო/ სასწავლო რესურსების განახლება/შევსება |
წიგნადი ფონდის შევსება, საგანმანათლებლო ელექტრონული რესურსების მოძიება |
დირექტორი, ბიბლიოთეკარი მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ბიბლიოთეკარის ანგარიში; შესყიდვის დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები |
|
||
ფიზიკის, ქიმიისა და ბიოლოგიის კაბინეტების ცდების ჩატარებისათვის აუცილებელი მასალებით მომარაგება |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, შესაბამისი კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|||
მასწავლებლისათვის მეთოდური და დამხმარე ლიტერატურის შეძენა |
დირექტორი, მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|||
სპორტული ინვენტარის განახლება |
დირექტორი, სპორტის მასწავლებელი
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი |
|||
სსსმ მოსწავლეებისათვის საჭირო რესურსების, თვალსაჩინოებების შეძენა და მათი პერიოდული განახლება |
დირექტორი, მატერიალურ ტექნიკური უზრუნველყოფის კოორდინატორი, ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შესყიდვის დოკუმენტაცია; მიღება-ჩაბარების აქტები |
არსებული რესურსი, გრანტები |
||||
საინფორმაციო რესურსების გაუმჯობესება |
სკოლის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება |
დირექტორი; საინფორმაციო მენჯერი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
საინფორმაციო მენეჯერის ანგარიში |
არსებული რესურსი, |
|||
ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების განვითარება და მუდმივი განახლება |
დირექტორი; საინფორმაციო მენჯერი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვებ - გვერდი; სოციალურ ქსელებში არსებული ოფიციალური გვერდები; მეილი |
არსებული რესურსი;
|
|||
ფინანსური მდგრადობა
|
დამატებითი ეკონომიკური შემოსავლების მოძიება |
დირექტორი;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
იჯარის ხელშეკრულებები; |
არსებული რესურსი |
||
ფინანსური რესურსების მართვის გაუმჯობესება |
დირექტორი; ბუღალტერი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დირექტორის ანგარიში; ბუღალტერის ანგარიში; ბიუჯეტის მონიტორინგის შედეგები |
არსებული რესურსი |
|||
ფინანსური რესურსების მართვის მონიტორინგი |
დირექტორი; ბუღალტერი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დირექტორის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
|||
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
უსაფრთხო, ორგანიზებული და დისციპლინირებული გარემოს უზრუნველყოფა |
საზოგადოებრივი წესრიგის დაცვა |
სკოლის შიდა და გარე ტერიტორიის დაცვა |
დარაჯი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიდეო ჩანაწერები; |
არსებული რესურსი |
|
სასკოლო სივრცეში არსებული წესების სასკოლო საზოგადოებისათვის გაცნობა |
დირექცია; დამრიგებლები; უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სასკოლო საზოგადოებასთან შეხვედრები |
არსებული რესურსი |
|||
სასკოლო სივრცეში არსებული წესების დაცვა
|
სასკოლო საზოგადოება; უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიდეო ჩანაწერები; |
არსებული რესურსი |
||
პოზიტიური გარემოს შექმნა |
სკოლაში დასაქმებული ყველა პირი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დირექტორის მოადგილის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
|||
უსაფრთხოების ნორმების დაცვა |
ხანძარსაწინააღმდეგო პრევენციული ღონისძიებების განხორციელება და სკოლაში არსებული ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემის ფუნქციონირების კონტროლი |
დირექტორი; ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირი; შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტი უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
||
სახანძრო უსაფრთხოების წესების გაცნობა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირი;შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტი; უსაფრთხოებაზე პასუხისმგებელი პირი; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
|||
|
სპეციალური სწავლება სახანძრო უსაფრთხოების წესებისა და საგანგებო სიტუაციებში ქცევის წესების შესახებ |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირი; შრომის უსაფრთხოების სპეციალისტი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ხანძარსაწინააღმდეგო სისტემაზე პასუხისმგებელი პირის ანგარიში
|
არსებული რესურსი, სსიპ საგანგებო სიტუაციების მართვის სამსახური |
|
უსაფრთხოების ნორმების დაცვის მიზნით პრევენციული ღონისძიებების განხორციელება |
ვიდეო კამერების მონიტორინგი |
უსაფრთხოების მენეჯრი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიდეო ჩანაწერები; |
არსებული რესურსი |
|
სკოლის ტერიტორიაზე ვიზიტორთა აღრიცხვა |
დარაჯი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ვიზიტორთა აღრიცხვის ჟურნალი |
არსებული რესურსი |
||
ცნობიერების ამაღლების მიზნით მშობლებთან და მოსწავლეებთან შეხვედრების ორგანიზება |
დირექტორი, დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ანგარიშები, შეხვედრის ფოტო მასალა |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
მოსწავლეთა მხარდაჭერის გაუმჯობესება |
მოსწავლეთა აკადემიური და ადმინისტრაციული მხარდაჭერის სისტემის უზრუნველყოფა |
მოსწავლის სასწავლო გარემოსთან ადაპტაციის ხელშემწყობი მექანიზმის დანერგვა |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლის გარემოსთან ადაპტაციის მექანიზმი; მოსწავლის გარემოსთან ადაპტაციის ამსახველი მასალები / აქტივობები; |
არსებული რესურსი |
სწავლა-სწავლების პროცესში მხარდამჭერი გარემოს შექმნა და საჭიროების შემთხვევაში კონსულტაციების შეთავაზება |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლის აკადემიური საკონსულტაციო/ მხარდამჭერი მომსახურების ამსახველი მასალები / აქტივობები; |
არსებული რესურსი |
||
კარიერული დაგეგმვის და პროფესიული ორიენტაციის ხელშეწყობა |
დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დამრიგებლის პორტფოლიო |
არსებული რესურსი |
||
სსსმ მოსწავლეებთან მუშაობის მექანიზმის დახვეწა |
დირექტორი; დირექტორის მოადგილე; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინკლუზიური განათლების შიდა მონიტორინგის ჯგუფის ანგარიში |
არსებული რესურსი |
||
დამატებითი სერვისების განვითარება
|
კლუბების/წრეების ფუნქციონირება და გამრავალფეროვნება |
დირექცია; კლუბის/წრის მასწავლებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მასწავლებელთან გაფორმებული ხელშეკრულებები |
არსებული რესურსი |
|
შესაბამისი სასწავლო აქტივობების დაგეგმვა (გასვლითი გაკვეთილები, მიზნობრივი ექსკურსიები და ა.შ.) ორგანიზება |
დამრიგებლები; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მასწავლებლების, დამრიგებლების პორტფოლიოები |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
ორგანიზაციული განვითარება |
ü სსსმ მოსწავლეთა სწავლების ხელშეწყობა; ü განათლების თანაბარ ხელმისაწვდომობაზე ზრუნვა; ü დიფერენცირებული სწავლების დანერგვა-გაძლიერება;
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შემუშავება |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სსსმ მოსწავლის დასკვნა;ინდ გეგმა; |
არსებული რესურსი |
საჭიროების შემთხვევაში, მოსწავლის შეფასება განათლების სამინისტროს წარმომადგენლის მიერ |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სსსმ მოსწავლის დასკვნა; ინდ გეგმა; |
არსებული რესურსი |
||
ფსიქოლოგის კონსულტაცია სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეების მშობლებთან და მათ პედაგოგებთან. |
დირექტორი; მოადგილე; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ისგ ჯგუფის შეხვედრსი ოქმი |
არსებული რესურსი |
||
დამრიგებლებისათვის, საგნის პედაგოგებისათვის და მშობლებისათვის რეკომენდაციების უზრუნველყოფა, მოსწავლის განათლებასთან, ქცევის მართვასა და სხვა პრობლემურ საკითხებთან დაკავშირებით. |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
რეფლექსია ; დამრიგებლის ანგარიში; ფსიქოლოგის ანგარიში; |
არსებული რესურსი |
||
მასწავლებლების, სკოლის ფსიქოლოგისა და სპეციალური საჭიროების მქონე მოსწავლეების წარმომადგენელთა (მშობელი, ფსიქოლოგი, რესურს-პედაგოგი ან სხვ.) შეხვედრების ორგანიზება, რათა განისაზღვროს მოსწავლის ძლიერი და სუსტი მხარეები, რაც გათვალისწინებული იქნება ინდივიდუალურ სასწავლო გეგმაში |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
შეხვედრის ოქმი; ინდ.გეგმა |
არსებული რესურსი |
||
|
სპეციალური საგანმანათლებლო საჭიროების მქონე მოსწავლეებთან მუშაობის განმავითარებელი ტრენინგის ორგანიზება |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სამუშაო ჯგუფის ოქმები; ფოტომასალა; შხვედრსო ქომები; განრიგი; |
არსებული რესურსი |
|
ინდივიდუალური სასწავლო გეგმების შემუშავება |
დირექტორი; ფსიქოლოგი; ისგ ჯგუფი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონიტორინგის ოქმი |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
|||||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
|||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
|
|
|
||||||||||||||||||
უცხო ენის გაძლიერებული სწავლება |
ü გოეთეს ინსტიტუტთან თანამშრომლობა ü გერმანული სკოლების საერთაშორისო სივრცეში ინტეგრირება ü ლათინური ენის მოკლევადიანი კურსის დანერგვა ü საერთაშორისო გაცვლითი სასწავლო პროგრამების ხელშეწყობა |
თანამშრომლობა გოეთე–ს ინსტიტუტთან
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||
გერმანულ ენაში მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლებისა და ცოდნის დონის რეგულარულად შემოწმების მიზნით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
ინგლისურ ენაში, მოსწავლის ცოდნის დონის განსაზღვრის მიზნით სისტემური ტესტის, გამოცდის დანერგვა. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
მოსწავლეთა ინტერესების მიხედვით სასკოლო წრეების/კლუბების შექმნის ხელშეწყობა/წახალისება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი
|
|||||
პრეზენტაციებისა და ღია გაკვეთილების კოორდინირება უცხოელი მასწავლებლების აქტიური მონაწილეობით |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
გერმანულ და ინგლისურ ენებში, სწავლების გაუმჯობესების მიზნით, დამატებითი სასწავლო ლიტერატურის მოძიება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
თანამშრომლობა ლობა გოეთე–ს ინსტიტუტთან გერმანულ ენაში მოსწავლეთა ცოდნის ამაღლებისა და ცოდნის დონის რეგულარულად შემოწმების მიზნით
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
ინგლისურ ენაში, მოსწავლის ცოდნის დონის განსაზღვრის მიზნით სისტემური ტესტის, გამოცდის დანერგვა.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
პრეზენტაციებისა და ღია გაკვეთილების კოორდინირება უცხოელი მასწავლებლების აქტიური მონაწილეობა სასწავლო პროცესში |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
გერმანულ და ინგლისურ ენებში, სწავლების გაუმჯობესების მიზნით, დამატებითი სასწავლო ლიტერატურის მოძიება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
უცხო ენების მასწავლებლებისათვის სწავლების მეთოდიკასთან დაკავშირებით პერიოდული სემინარების ჩატარება |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
გერმანული ენიუს კათდრა;ინგლისური ენის კათედრა; დირექცია;
|
არსებული რესურსი |
|||||
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
ციფრული ტრანსფორმაცია |
მასწავლებელთა და მოსწავლეთა ციფრული კომპეტენციისამაღლებაზე ზრუნვა; |
სკოლის ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის გაუმჯობესება
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სამუშაო შხევდრების ფოტო-მასალა. მატერიალური -ტექნიკური ბაზის სრულყოფა-განახლება |
არსებული რესურსი |
ციფრული ინსტრუმენტების გამოყენება სწავლა-სწავლების პროცესში
სკოლის ძირითადი და დამხმარე მმართველობითი პროცესების გაციფრულება |
ოფიციალური ვებ-გვერდისა და საკომუნიკაციო არხების განვითარება და მუდმივი განახლება |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სკოლის ვებგვერდი |
არსებული რესურსი |
|
თანამშრომელთა განვითარებისთვის საჭირო ტრენინგების, სემინარების, სამუშაო შეხვედრების დაგეგმვა |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სამუშაო შეხვედრები |
არსებული რესურსი |
||
ელექტრონული რესურსების ბანკის შექმნა |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ელექტრონული რესურსების ბანკი |
არსებული რესურსი |
||
სასწავლო პროცესში ტექნოლოგიების გამოყენების გაზრდა |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; მასწავლებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მოსწავლეთა და მასწავლებელთა მიერ შექმნილი ელ.რესუსრები |
არსებული რესურსი |
||
სკოლის საქმიასწარმოების ელექტრონული პლატფორმის უზრუნველყოფა |
დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები, მასწავლებელი |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
eFlow პლატფორმა |
არსებული რესურსი |
||
ვირუსების გავრცელების პრევენციისთვის საგანმანათლებლო კამპანიის წარმოება |
დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
სკოლის ციფრული განვითარების გეგმა |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
არაფორმალური განათლების გაძლიერება |
მოსწავლეთა თვითმმართველობის აქტივობების გაზრდა |
მოსწავლეთა თვითმმართველობის არჩევნების ჩატარება
|
დირექტორი, დამრიგებლები, საარჩევნო კომისია |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვითმმართველობის არჩევნების ჩატარების წესი; თვითმმართველობის დებულება; თვითმართველობის ოქმები |
არსებული რესურსი |
სკოლის თვითმმართველობის ინიციატივების მხარდაჭერა |
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე, დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
თვითმმართველობის ინიციატივით ჩატარებული აქტივობები |
არსებული რესურსი |
||
მშობელთა ჩართულობა სასწავლო-აღმზრდელობით პროცესში
|
მშობელთა კმაყოფილების კვლევა, შედეგების გათვალისწინებით, სასწავლო პროცესის დახვეწა/გაუმჯობესება |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
კითხვარების ანალიზი |
არსებული რესურსი |
|
მშობლებთან ურთიერთობების ფორმების დახვეწა |
სსსმ მოსწავლეების მშობლებთან მუდმივი კომუნიკაცია მოსწავლისათვის სასწავლო/აღმზრდელობითი პროცესის დაგეგმვისას |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები; ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტები; |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ინკლუზიურ განათლებაში ჩართული სპეციალისტის ანგარიში; ისგ ჯგუფის ოქმები |
არსებული რესურსი |
|
მშობლების მონაწილეობით სხვადასხვა ღონისძიებებისა და პროექტების ორგანიზება |
დირექტორის მოადგილე; დამრიგებლები |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
დამრიგებლის პორტფოლიო |
არსებული რესურსი |
||
მოსწავლეთა სასკოლო კლუბების ორგანიზება პროექტული სწავლების უზრუნველყოფა |
ცხოვრების ჯანსაღი წესის წახალისება და ხელშეწყობა
|
დამრიგებლები, საგნის პედაგოგები, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების კათედრა ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პროექტის გეგმა;პროექტი ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
|
ჯანსაღი ცხოვრების წესის თემატიკაზე სხვადასხვა აქტივობებისა და ღონისძიებების ორგანიზება |
დამრიგებლები, საგნის პედაგოგები, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების კათედრა ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული ღონისძიების ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
||
სეზონური ბანაკების დაგეგმვა ჯანსაღი
|
ცხოვრების ჯანსაღი წესის წახალისება და ხელშეწყობა
|
დირექცია, დამრიგებლები, საგნის პედაგოგები, საბუნებისმეტყველო მეცნიერებების კათედრა ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული ღონისძიების ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
|
სპორტული ღონისძიებების, შეჯიბრებების ორგანიზება |
დამრიგებლები, საგნის პედაგოგები, ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული ღონისძიების ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
||
ფეხბურთის ყოველწლიური ჩემპიონატის ორგანიზება |
ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული ღონისძიების ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
||
კალათბურთის ჩემპიონატის ორგანიზება |
ფიზ. აღზრისა და ესთეტიკური აღზრდის კათედრა |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ჩატარებული ღონისძიების ფოტომასალა; |
არსებული რესურსი |
სტრატეგიული მიზნები |
ამოცანები |
აქტივობები |
პასუხისმგებელი პირი |
შესრულების პერიოდი |
|
||||||||||||
IX |
X |
XI |
XII |
I |
II |
III |
IV |
V |
VI |
VII |
VIII |
შესრულების ინდიკატორები |
რესურსები |
||||
მონიტორინგისა და შეფასების სისტემის განვითარება |
მონიტორინგისა და შეფასების ინსტრუმენტების შემუშავება |
,ლჯ,კჯ სტრატეგიული და სამოქმედო გეგმების ამოცანების შესაბამისი ინსტრუმენტების შემუშავება ნნნჯნჯნჯკკოოიუყრფდlა კჯბ ,ჯიჰკჰუყრფ |
მნდირექცია; მონიტორინგის ჯგუფი;ხაჰუხვს₾ჟჯხ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონიტორინგისა და შეფასების ინსტრუმენტები |
არსებული რესურსი |
მიზნობრივი ჯგუფების ფორმირება და შედეგების პერმანენტული ანალიზი
|
შესასრულებელი ამოცანებზე და აქტივობებზე პასუხისმგებელი მიზნობრივი ჯგუფების ფორმირება; მონიტორინგის შედეგების ანალიზი. |
მნდირექცია; მონიტორინგის ჯგუფი;ხაჰუხვს₾ჟჯხ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
მონიტორინგის შედეგების ანალიზი. მონიტორინგის ჯგუფის შექმნის ბრძანება |
არსებული რესურსი |
|
მიზნობრივი ჯგუფების მიერ პრიორიტეტების განსაზღვრა |
პრიორიტეტული მიმართულებების გამოკვეთა |
მნდირექცია; მონიტორინგის ჯგუფი;ხაჰუხვს₾ჟჯხ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
პრიორიტეტების ცხრილი; მონიტორინგის შედეგების ანალიზი; |
არსებული რესურსი |
|
შედეგების პერმანენტული ანალიზი
|
განხორციელებული მონიტორინგისა და შეფასების შედეგების ანალიზი |
მნდირექცია; მონიტორინგის ჯგუფი;ხაჰუხვს₾ჟჯხ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
განხორციელებული მონიტორინგისა და შეფასების შედეგების ანალიზი |
არსებული რესურსი |
|
მონიტორინგის და შეფასების ჯგუფის შედეგების პერმანენტული დოკუმენტირება |
მონიტორინგისა და შეფასების შედეგების დოკუმენტირება |
მნდირექცია; მონიტორინგის ჯგუფი;ხაჰუხვს₾ჟჯხ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
წლის განმავლობაში განხორციელებული მონიტორინგისა და შეფასების დოკუმენტაცია; |
არსებული რესურსი |